ხარისხის მენეჯმენტი: ეფექტური მართვის უნარები ISO სტანდარტების მიხედვით

მოკლევადიანი კურსები

ხარისხის მენეჯმენტი: ეფექტური მართვის უნარები ISO სტანდარტების მიხედვით

კურსის/პროგრამის სახელწოდება: ხარისხის მენეჯმენტი: ეფექტური მართვის უნარები ISO სტანდარტების მიხედვით


კურსის/პროგრამის ხანგრძლივობა:

  • კურსის ხანგრძლივობა - 4 კვირა
  • ლექციები ჩატარდება კვირაში 2-ჯერ (სამშაბათი, პარასკევი)
  • ლექციის ხანგრძლივობაა 3 საათი. (19:00-22:00)

სამიზნე აუდიტორია: 

  • მენეჯმენტის საშულო და მაღალი რგოლის წარმომადგენლები, რომლებიც მონაწილეობენ პროცესების გაუმჯობესებაში და  სურთ ხარისხის მართვის სისტემების სტრატეგიული გაგება;
  • სერტიფიცირებაზე ორიენტირებული პროფსიონალები;
  • სპეციალისტები, ვინც იწყებენ კარიერას ხარისხის მართვის სფეროში;
  • სპეციალისტები, რომლებიც უკვე მუშაობენ ხარისხის მართვაზე და სურთ თავიანთი ცოდნის გაღრმავება, ახალი მეთოდიკების ათვისება;
  • ახალი ხარისხის მენეჯერები, რომელთაც სჭირდებათ საბაზისო ცოდნა და უნარები;


კურსი/პროგრამა მოიცავს: 


  • მოდული 1
  • თემა 1. ხარისხის მართვის ძირითადი პრინციპები
  • ხარისხის მნიშვნელობა ორგანიზაციაში
  • ხარისხის მართვის ისტორია და განვითარების ეტაპები
  • ხარისის მენეჯერის როლი და პასუხისმგებლობები
  •  
  • თემა 2. საერთაშორისო სტანდარტების მიმოხილვა
  • ISO 9000 ოჯახი. ISO 9001 შინაარსი და მისი მნიშვნელობა.
  •  
  • მოდული 2
  • თემა 1. QMS-ის სტრუქტურა და ძირითადი ელემენტები
  • პროცესებზე დაფუძნებული მიდგომა
  • პროცესების იდნტიფიკაცია, დეკომპოზიცია. სამუშაო პროცესების რუკების შექმნა (Process Mapping).
  • პროცესების დიაგრამები, ბლოკ-სქემები
  • QMS-ის იმპლემენტაცია, დანერგვის ეტაპები
  •  
  • თემა 2. QMS დოკუმენტაციის მართვა
  • პოლიტიკები, პროცედურები (SOP), ჩანაწერები
  • მოდული 3
  • თემა 1. რისკის მენეჯმენტი: ძირითადი კონცეფციები
  • რისკების მართვის პროცესები: იდენტიფიცირება, შეფასება, ანალიზი, მინიმიზაცია.
  • რისკის თავიდან აცილება, გადაცემა, შემცირება, მიღება.
  • ინტერაქტიული ნაწილი:
  • ჯგუფური დავალება: რამდენიმე რისკის შეფასება რეალურ სიტუაციაზე. ჯგუფები იდენტიფიცირებენ და მართავენ სიმულირებულ რისკებს.
  •  
  • მოდული 4
  • თემა 1. აუდიტი და შეფასება

    • შიდა და გარე აუდიტის მენეჯმენტი
    • აუდიტის პროცესის ეტაპები
    • აუდიტის ჩასატარებელი ინსტრუმენტები
    • სხდომის ორგანიზება აუდიტის შედეგების განხილვისთვის
      თემა 2. შესაბამისობის მონიტორინგი და შეფასება
    • Gap Analysis და რისკების შეფასება
    • მოდული 5
  • თემა 1.  მონაცემთა შეგროვება და ანალიზი. KPI (Key Performance Indicator)

    • KPI (Key Performance Indicator) - ორგანიზაციის საქმიანობის ეფექტურობის შეფასება და კონტროლს ძირითადი შედეგის მაჩვენებლების (KPI) მიხედვით.
    • KPI ანალიზი და ინტერპრეტაცია
    • გაუმჯობესების ქმედებების დაგეგმვა
  • ინტერაქტიული ნაწილი:

    ჯგუფური დავალება: რამდენიმე KPI ანალიზი და ინტერპრეტაცია  სიმულირებულ სიტუაციაზე.

  • თემა 1.  მომხმარებელზე ორიენტაცია

    • უკუკავშირი (feedback)
    • რეკლამაციების მენეჯმენტი
  • თემა 2.  მომხმარებელის კმაყოფილების/უკმაყოფილების ანალიზი

    • SERVQUAL მოდელი. უპირატესობები და გამოყენების მეთოდები
    • მომხმარებლის უკმაყოფილების მაჩვენებელი (Customer Complaints Rate)
    • მოდული 7
  • თემა 1.  ხარისხის გაუმჯობესების ინსტრუმენტები

    • PDCA (Plan-Do-Check-Act) ციკლი.
    • ბოთლნექების იდენტიფიცირება და გამოსწორება
    • შეუსაბამობის მართვა
    • Fishbone Diagram
    • თემა 2. ცვლილების მენეჯმენტი ხარისხის სისტემაში (Change Management in Quality Systems)
    • ცვლილების მენეჯმენტში გამოყენებული ძირითად ნაბიჯები და მეთოდები (ცვლილების საჭიროების განსაზღვრა, დაგეგმვა და სტრატეგიები, მონიტორინგი და შეფასება)
    •  
    • მოდული 8
    • პრაქტიკული ქეისები და კურსის დახურვა
    • ინტერაქტიული ნაწილი:
    • ჯგუფური დავალება 1: 
    • ჯგუფები იდენტიფიცირებენ და მართავენ სიმულირებულ შიდა აუდიტს.
    • ჯგუფური დავალება 2: 
    • ჯგუფები იდენტიფიცირებენ და ახორციელებენ  Gap Analysis და C & CA -PLAN

კურსის გავლის შემდეგ:

  • გეცოდინება:
  • ხარისხის სისტემის (QMS) საფუძვლები (პრინციპები, მიდგომა და დანერგვის პროცესები);
  • ISO 9001 საერთაშორისო სტანდარტების საფუძვლები;
  • QMS დოკუმენტის შემუაშავების, მართვის უნარები;
  • ეფექტური პროცესის მართვა (ბიზნეს პროცესების ანალიზი, რუკების/დიაგრამების შექმნა და გაუმჯობესება);
  • KPI ინსტრუმენტის გამოყენებისა და ანალიზის უნარები;
  • შიდა აუდიტის მართვა;
  • მტკიცებულებაზე დაფუძნებული გადაწყვეტილების მიღება, პრობლემების გადაჭრა /C & CA-PLAN/;
  • რისკის მენეჯმენტი (FMEA, ILO)
  • ISO სერტიფიცირების პროცესში მონაწილეობის უნარები.
  • დასაქმდები: კურსის დასრულების შემდგომ ხარისხის სპეციალისტის, ხარისხის მენეჯერის პოზიციაზე,  მზად იქნები მიიღო მენეჯერული პასუხისმგებლობები და შეიტანო პოზიტიური ცვლილებები თქვენს ორგანიზაციებში.
  • მიიღებ: ხარისხის მენეჯერი, ISO 9001 /შიდა აუდტორი/ სერტიფიკატს

       

  • დამატებითი უპირატესობები: მენტორული მხარდაჭერა: კურსის განმავლობაში და მის შემდეგ.
  • რეგისტრაციის ბმული: https://shorturl.at/FJTSo 


სწავლის დაწყების თარიღი 11 თებერვალი!

რეკომენდაციები

სწავლის საფასური

ხარისხის მენეჯმენტი: ეფექტური მართვის უნარები ISO სტანდარტების მიხედვით

BMB პროგრამის საფასური შეადგენს 1250 ლარს. სწავლის საფასურის გადახდა შესაძლებელია განვადებით. ერთი ორგანიზაციიდან ორი ან მეტი აპლიკანტის შემთხვევაში მოქმედებს 10%-იანი ფასდაკლება.  

20%-იანი ფასდაკლება ეკუთვნის:

  • GAU-ს აქტიურ სტუდენტს!
  • GAU-ს კურსდამთავრებულს!
  • ნებისმიერ ადამიანს, ვისაც GAU-ს ერთი სასერტიფიკატო კურსი უკვე გავლილი აქვს.

საკონტაქტო ინფორმაცია

გზავნილები

ტრენერები

პროექტები და პარტნიორები

სისტემაში შესვლა

რეგისტრაცია

გმადლობთ ! თქვენი წერილი წარმატებით გაიგზავნა