ხარისხის მენეჯმენტი: ეფექტური მართვის უნარები ISO სტანდარტების მიხედვით
კურსის/პროგრამის სახელწოდება: ხარისხის მენეჯმენტი: ეფექტური მართვის უნარები ISO სტანდარტების მიხედვით
კურსის/პროგრამის ხანგრძლივობა:
- კურსის ხანგრძლივობა - 4 კვირა
- ლექციები ჩატარდება კვირაში 2-ჯერ (სამშაბათი, პარასკევი)
- ლექციის ხანგრძლივობაა 3 საათი. (19:00-22:00)
სამიზნე აუდიტორია:
- მენეჯმენტის საშულო და მაღალი რგოლის წარმომადგენლები, რომლებიც მონაწილეობენ პროცესების გაუმჯობესებაში და სურთ ხარისხის მართვის სისტემების სტრატეგიული გაგება;
- სერტიფიცირებაზე ორიენტირებული პროფსიონალები;
- სპეციალისტები, ვინც იწყებენ კარიერას ხარისხის მართვის სფეროში;
- სპეციალისტები, რომლებიც უკვე მუშაობენ ხარისხის მართვაზე და სურთ თავიანთი ცოდნის გაღრმავება, ახალი მეთოდიკების ათვისება;
- ახალი ხარისხის მენეჯერები, რომელთაც სჭირდებათ საბაზისო ცოდნა და უნარები;
კურსი/პროგრამა მოიცავს:
- მოდული 1
- თემა 1. ხარისხის მართვის ძირითადი პრინციპები
- ხარისხის მნიშვნელობა ორგანიზაციაში
- ხარისხის მართვის ისტორია და განვითარების ეტაპები
- ხარისის მენეჯერის როლი და პასუხისმგებლობები
- თემა 2. საერთაშორისო სტანდარტების მიმოხილვა
- ISO 9000 ოჯახი. ISO 9001 შინაარსი და მისი მნიშვნელობა.
- მოდული 2
- თემა 1. QMS-ის სტრუქტურა და ძირითადი ელემენტები
- პროცესებზე დაფუძნებული მიდგომა
- პროცესების იდნტიფიკაცია, დეკომპოზიცია. სამუშაო პროცესების რუკების შექმნა (Process Mapping).
- პროცესების დიაგრამები, ბლოკ-სქემები
- QMS-ის იმპლემენტაცია, დანერგვის ეტაპები
- თემა 2. QMS დოკუმენტაციის მართვა
- პოლიტიკები, პროცედურები (SOP), ჩანაწერები
- მოდული 3
- თემა 1. რისკის მენეჯმენტი: ძირითადი კონცეფციები
- რისკების მართვის პროცესები: იდენტიფიცირება, შეფასება, ანალიზი, მინიმიზაცია.
- რისკის თავიდან აცილება, გადაცემა, შემცირება, მიღება.
- ინტერაქტიული ნაწილი:
- ჯგუფური დავალება: რამდენიმე რისკის შეფასება რეალურ სიტუაციაზე. ჯგუფები იდენტიფიცირებენ და მართავენ სიმულირებულ რისკებს.
- მოდული 4
-
თემა 1. აუდიტი და შეფასება
- შიდა და გარე აუდიტის მენეჯმენტი
- აუდიტის პროცესის ეტაპები
- აუდიტის ჩასატარებელი ინსტრუმენტები
- სხდომის ორგანიზება აუდიტის შედეგების განხილვისთვის
თემა 2. შესაბამისობის მონიტორინგი და შეფასება - Gap Analysis და რისკების შეფასება
- მოდული 5
-
თემა 1. მონაცემთა შეგროვება და ანალიზი. KPI (Key Performance Indicator)
- KPI (Key Performance Indicator) - ორგანიზაციის საქმიანობის ეფექტურობის შეფასება და კონტროლს ძირითადი შედეგის მაჩვენებლების (KPI) მიხედვით.
- KPI ანალიზი და ინტერპრეტაცია
- გაუმჯობესების ქმედებების დაგეგმვა
-
ჯგუფური დავალება: რამდენიმე KPI ანალიზი და ინტერპრეტაცია სიმულირებულ სიტუაციაზე.
- მოდული 6
-
თემა 1. მომხმარებელზე ორიენტაცია
- უკუკავშირი (feedback)
- რეკლამაციების მენეჯმენტი
-
თემა 2. მომხმარებელის კმაყოფილების/უკმაყოფილების ანალიზი
- SERVQUAL მოდელი. უპირატესობები და გამოყენების მეთოდები
- მომხმარებლის უკმაყოფილების მაჩვენებელი (Customer Complaints Rate)
- მოდული 7
-
თემა 1. ხარისხის გაუმჯობესების ინსტრუმენტები
- PDCA (Plan-Do-Check-Act) ციკლი.
- ბოთლნექების იდენტიფიცირება და გამოსწორება
- შეუსაბამობის მართვა
- Fishbone Diagram
- თემა 2. ცვლილების მენეჯმენტი ხარისხის სისტემაში (Change Management in Quality Systems)
- ცვლილების მენეჯმენტში გამოყენებული ძირითად ნაბიჯები და მეთოდები (ცვლილების საჭიროების განსაზღვრა, დაგეგმვა და სტრატეგიები, მონიტორინგი და შეფასება)
- მოდული 8
- პრაქტიკული ქეისები და კურსის დახურვა
- ინტერაქტიული ნაწილი:
- ჯგუფური დავალება 1:
- ჯგუფები იდენტიფიცირებენ და მართავენ სიმულირებულ შიდა აუდიტს.
- ჯგუფური დავალება 2:
- ჯგუფები იდენტიფიცირებენ და ახორციელებენ Gap Analysis და C & CA -PLAN
კურსის გავლის შემდეგ:
- გეცოდინება:
- ხარისხის სისტემის (QMS) საფუძვლები (პრინციპები, მიდგომა და დანერგვის პროცესები);
- ISO 9001 საერთაშორისო სტანდარტების საფუძვლები;
- QMS დოკუმენტის შემუაშავების, მართვის უნარები;
- ეფექტური პროცესის მართვა (ბიზნეს პროცესების ანალიზი, რუკების/დიაგრამების შექმნა და გაუმჯობესება);
- KPI ინსტრუმენტის გამოყენებისა და ანალიზის უნარები;
- შიდა აუდიტის მართვა;
- მტკიცებულებაზე დაფუძნებული გადაწყვეტილების მიღება, პრობლემების გადაჭრა /C & CA-PLAN/;
- რისკის მენეჯმენტი (FMEA, ILO)
- ISO სერტიფიცირების პროცესში მონაწილეობის უნარები.
- დასაქმდები: კურსის დასრულების შემდგომ ხარისხის სპეციალისტის, ხარისხის მენეჯერის პოზიციაზე, მზად იქნები მიიღო მენეჯერული პასუხისმგებლობები და შეიტანო პოზიტიური ცვლილებები თქვენს ორგანიზაციებში.
- მიიღებ: ხარისხის მენეჯერი, ISO 9001 /შიდა აუდტორი/ სერტიფიკატს
- დამატებითი უპირატესობები: მენტორული მხარდაჭერა: კურსის განმავლობაში და მის შემდეგ.
- რეგისტრაციის ბმული: https://shorturl.at/FJTSo
სწავლის დაწყების თარიღი 11 თებერვალი!
რეკომენდაციები
სწავლის საფასური
ხარისხის მენეჯმენტი: ეფექტური მართვის უნარები ISO სტანდარტების მიხედვით
BMB პროგრამის საფასური შეადგენს 1250 ლარს. სწავლის საფასურის გადახდა შესაძლებელია განვადებით. ერთი ორგანიზაციიდან ორი ან მეტი აპლიკანტის შემთხვევაში მოქმედებს 10%-იანი ფასდაკლება.
20%-იანი ფასდაკლება ეკუთვნის:
- GAU-ს აქტიურ სტუდენტს!
- GAU-ს კურსდამთავრებულს!
- ნებისმიერ ადამიანს, ვისაც GAU-ს ერთი სასერტიფიკატო კურსი უკვე გავლილი აქვს.
საკონტაქტო ინფორმაცია
გზავნილები
გალერეა
ტრენერები
ზინაიდა (ტატა) ჭანტურია
- PhD, ფარმაცევტულ მეცნიერებათა აკადემიური დოქტორი.
- თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტის ლექტორი.
- ევროპის ხარისხის ორგანიზაციის (European Organization for Qualit...
- PhD, ფარმაცევტულ მეცნიერებათა აკადემიური დოქტორი.
- თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტის ლექტორი.
- ევროპის ხარისხის ორგანიზაციის (European Organization for Quality. Brussels) ხარისხის მენეჯმენტის სისტემის აუდიტორი/ ISO 9001; პროფესიული შრომისა და ჯანმრთელობის დაცვის უსაფრთხოების სისტემის აუდიტორი ISO 45001; სურსათის უვნებლობის მართვის სისტემის აუდიტორი ISO 22000.
- აქვს ჯანმრთელობის დაცვის სამინისტროს, მსხვილ ფარმაცევტულ კომპანიაში, კლინიკური კვლევის მენეჯმენტში მუშაობის მრავალწლიანი გამოცდილება, ექსპერტისა და ხარისხის მართვის დირექტორის პოზიციაზე.